Dapatkan Kupon PTS Sempena KL International Book Fair 2011!!!

Friday, January 28, 2011

Selamat Hari Jadi Farah


Hari ini, genap umurku 22 tahun. Tak kusangka, aku dapat hidup selama 22 tahun di atas muka bumi Allah. Subhanallah. Alhamdulillah.
Apa yang akan terjadi 20 tahun akan datang aku juga tidak tahu. Ketahuilah, Allah Maha Mengetahui.
Kuberdoa agar dengan nikmat usia yang muda dan sihat walafiat ini aku mampu mendidik diri untuk menjadi yang lebih baik. Insya Allah.
Kuberdoa agar aku dapat memperoleh keputusan yang terbaik dan keluar dari UPM dengan penuh kesyukuran.
Kuberdoa agar Allah swt menemukan kebahagiaan yang hakiki...
Ku juga berdoa agar keluarga ku memperoleh kehidupan yang lebh baik.

Terima kasih Ibu kerana telah, melahirkan aku, mendidik ku, menyayangi ku bagai menatang minyak yang penuh.
Terima kasih Ayah atas rezeki yang telah kau berikan, didikan dan penjagaan mu yang baik selama 22 tahun...
Terima kasih adik-adik ku kerana menyayangi kakak mu..
Terima kasih sahabat yang masih mengingatiku, semoga kalian dirahmati Allah...

Alhamdulillah, Sanah Helwah Farahana Binti Nadzri....

No comments:

Post a Comment