Dapatkan Kupon PTS Sempena KL International Book Fair 2011!!!

Sunday, October 31, 2010

Kesepian


Sepi hati,
terjadi lagi,
mungkin sampai mati aku sepi,
biar senyum hadir di hariku,
namun ini hanya ada di bibir, di bibir saja
aku ingin yg bisa mengerti
walaupun yang lalu mahu mengerti....

Adoiai, sepi sungguh aku dengar lagu nih! Dah lah blok enggang ni sepi....
lagi sepi aku dengar lagu nih! chet...

Minggu ni minggu study week, so ramai penghuni blok telah pulang ke kampung masing2... Nak mencari sumber ilham katanya... Ada yang nak menenangkan kepala otak... Ada yang rindu kat family... hm.... aku tak rindu ker??? weh, mestilah RINDU!!!

Rumate aku pon balik... asal aku tak balik ha???
Arghhhh.... jauh di sudut ati mau balik, melihat adik2 apa jadi ntah kat umah tu... haish...risau2... memikirkan makan minum ayah ntah dijaga atau tak... haip... risau2...
Kenapa aku tak balik??? Why2??

Sebab kalau aku balik, aku tak study... Masya Allah... hm tu aku...
Ayah sorry kngah lambat balik kali ini... lepas cuti rayer sampai skrg tak balik2... masya allah...
Ku doakan kalian di rumah selamat2 dan sihat2 semuanya. Moga nt aku sampai umah tak macam tongkang pecah umah tu... haip... jenuh aku nak kemas nt... Masya Allah...

Kali ni aku kena pg kem kepimpinan, so, aku akan balik Ipoh 2 Disember, Insya Allah...
Cakap pasal kem kepimpinan, 22-24 Nov aku akan mengikuti kem yang dianjurkamn oleh PMIUPM di Sukida Semenyih, pastu 26-1 disember, aku ada kem kepimpinan yang dianjurkan oleh Kolej Kedua di Puchong. Last sekali aku ada Kursus Induksi AJKO KMPk dan Malam Interpretasi Harapan iaitu pada 10-12 Dis di Kolej Matrikulasi Perak.. waaaahhh... fulll jadual aku..... Lepas ni klu tak jadi pemimpin aku tak tau nak kata apa... hahaha...

ops... niat aku masuk nak timba ilmu dan tambah pengalaman... insya allah... moga aku dapat manfaat dari ketiga-tiga kem atau kursus itu...


Arghh.... aku keseorangan di bilik ini!!!
Mana sahabat2 sekalian???

"Kami Balik Rumah lah Farah!"
"Kami Outing Lah Farah!"
"Kami Pergi Enjoy lah Farah"
"Hang duk bilik, STUDY!" lagi 8 hari nak final! Sedaq dighi sikit!

No comments:

Post a Comment